Σε εκείνες που ξυπνάνε πριν από όλους και κοιμούνται τελευταίες.
Που θυμούνται τα πάντα, ακόμα κι αυτά που τα παιδιά ξεχνάνε.
Που γίνονται δασκάλες, νοσοκόμες, οδηγοί, ψυχολόγοι, μάγειρες και… ξυπνητήρια με μία μόνο πρόταση: «Σήκω, θα αργήσεις πάλι!» 😅
Η μαμά είναι η πρώτη μας αγκαλιά, η πιο δυνατή μας υποστήριξη και ο άνθρωπος που θα πει «μπράβο» ακόμα κι όταν το διαγώνισμα πήγε …χάλια!!
Σήμερα γιορτάζουμε όλες τις μαμάδες που μας μαθαίνουν τι σημαίνει αγάπη χωρίς όρους, φροντίδα χωρίς αντάλλαγμα και θα μας αγαπούν περισσότερο από τον καθένα.
Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” για όλα όσα κάνουν καθημερινά — ακόμα κι όταν εμείς κάνουμε πως δεν ακούμε 😜
Χρόνια πολλά !!!
Υ.Γ Να μας τα προσέχετε, τα αστέρια μας !!!






