Η Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας επέστρεψε από μια “γεμάτη” διήμερη εκδρομή
Από τον Βόλο βρεθήκαμε στους Δελφούς, το Γαλαξίδι και την Αράχωβα, σε ένα ταξίδι που τα είχε όλα: βιωματική επαφή με την ιστορία, νέες γνωριμίες και πολλές στιγμές με την παρέα μας.
Στο πανελλήνιο μαθητικό συνέδριο «Φέρε στην Πυθία τον χρησμό σου», που διεξήχθη στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο των Δελφών, γίναμε πρεσβευτές του τόπου μας. Ταξιδέψαμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα στους μύθους του Πηλίου, στις ιστορίες των Κενταύρων και στις μεγάλες προσωπικότητες του Βόλου που μας εμπνέουν μέχρι σήμερα.Επίσης, επισκεφθήκαμε τον Αρχαιολογικό Χώρο των Δελφών και το ομώνυμο Μουσείο, βλέποντας από κοντά όλα αυτά που μαθαίνουμε στα βιβλία μας.
Στο παραθαλάσσιο Γαλαξίδι το κλίμα άλλαξε! Αφήσαμε για λίγο την Ιστορία και το “ρίξαμε” στη βόλτα και το παιχνίδι. Ήταν η καλύτερη στιγμή για να χαρούμε την παρέα μας δίπλα στη θάλασσα.
Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στην Αράχωβα. Μια τελευταία βόλτα στα γραφικά σοκάκια ήταν η ιδανική ευκαιρία για ξεκούραση και χαλαρές στιγμές με τους φίλους μας, πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής…
Γυρίσαμε με νέες εικόνες, εμπειρίες και φίλους από όλη την Ελλάδα